درمان شو

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی ترازوی zth-2022

این ترازوی دیجیتال اندازه گیری ساخت کشور سوییس است.جنس دستگاه آلومینیوم و دارای مقاومت بالایی است. دارای نمایشگر ال سی دی است. و تا سقف 180 کیلوگرم توانایی نمایش وزن با دقت 100 گرم دارد. این ترازو دارای باتری و قابلیت هشدار باتری ضعیف است.


  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

چراغ قوه از ابزاری است که در پزشکی استفاده های بسیار دارد. در خرید چراغ قوه حتما باید به نوع لامپ و طول عمر آن دقت کرد.

چراغ قوه ZTH-4040  ساخت سوییس است 2 باتری دارد و طول عمر و کیفیت خوبی نسبت به محصولات مشابه دارد.


  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

ماساژ درمانی مجموعه کارهایی است که روی بدن انجام می شود تا خستگی و استرس شخص کم شود ماساژ شاید به نظر امر مهم و ضروری نیاید اما بسیاری از امراض را نظیر میگرن، واریس، کوفتگی، سرطان پستان و ... را درمان میکند.

این شیوه درمانی حدود 2700 سال قبل از میلاد هم استفاده می شده است. اما به شیوه امروزی، توسط هنریک لینگ در سال (۱۸۳۹-۱۷۷۶)  بنیان نهاده شد. پس از آن در سال 1850 دو برادر پزشک امریکایی به نام جورج و چارلز تیلور پس از تحصیل در سوئد ، رشته ماساژ درمانی را به امریکا معرفی نمودند.

انواع ماساژ

  1. ماساژ سنتی اروپایی
  2. ماساژ معاصر غربی 
  3. ماساژ در روشهای اصلاح حرکت و ساختا
  4. ماساژ شرقی
  5. متدهای انرژی، پایه


  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

شرکت درمان شو از بزرگترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی است.

که بیش 3000 کالای پزشکی را با برترین کیفیت و قیمت ارائه می کند.

این شرکت همچنین دارای گارانتی مرجوعی کالا تا یک هفته است.

تحویل رایگان

مشاوره رایگان 24 ساعته

  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

شرکت AND در سال 1977 توسط شخصی به نام Hikaru Furakawa در کشور ژاپن تاسیس شد سپس در سال 1984 روش عصبی سنجی را برای مانیتورهای فشار خون خانگی ثبت کرد و در سال 1990 اولین ترازوهای با دقت اندازه گیری 50 گرم را در اختیار بازار قرار داد، بعد از آن در سال 2005 اولین فشارسنج و ترازو بی سیم را در بازار عرضه نمود. در ادامه تا سال های اخیر به بررسی خود محصولات و بازار فروش آن ها و همچنین به ارتقا بخشیدن کیفیت محصولات خود پرداخت.
شرکت ای ان دی به تولید و توزیع طیف گسترده ای از محصولات بسیار دقیق و قابل اعتماد مرتبط با سلامت و مانیتور های فشارخون می پردازد و در این راستا از طریق توسعه انواع محصولات منحصر به فردش به عنوان پیشگامان پیشرو در صنعت تولید فشارخون و تکنولوژی مانیتورینگ سلامت درخانه در جهان شناخته شده است.
شرکت A&D به عنوان یک تولید کننده ابزارآلات اندازه گیری و کنترل چند ملیتی با مقر اصلی بین المللی در ژاپن است که توزیع خود را در کشورهای ژاپن، کره، چین، انگلیس، استرالیا، روسیه، هند، آمریکای شمالی و جنوبی و همچنین در اروپا انجام می دهد.
محصولات تولیدی شرکت ای ان دی :
فشارسنج، ترازو، ترمومتر دیجیتال، مانیتورهای فشارخون آمبولانس، تجهیزات و ماشین های اندازه گیری و توزین دیجیتال، تجهیزات برای مراقبت های بهداشتی، آزمایشگاهی و دیگر بازارهای صنعتی و پزشکی
گواهی نامه های کیفیت :
شرکت ای ان دی متعهد به بالاترین سطح استاندارد های کیفیت برای محصولات و خدماتش می باشد و یک شرکت دارای گواهی ISO 9001 می باشد. همچنین محصولات توزین AND توسط چندین سازمان ملی و بین المللی از جمله NTEP، Measurement Canadaو NSF تایید شده است. لازم به ذکر است که محصولات پزشکی مرتبط با حیات انسان (life source) این شرکت دارای گواهی ISO 13485:2003 می باشند و توسط چندین سازمان ملی و بین المللی از جمله FDA، Health Canada، Continua تایید شده است.
محدوده کاری :
A&D یک شرکت فناوری محور ، بازارگرا و تولید کننده تجهیزات جهانی است که با تکنولوژی اصلی تبدیل آنالوگ به دیجیتال، ابزارهایی با اندازه گیری دقیق و تکنولوژی کنترل تولید می کند و دراختیار مشتریان خود در سراسر جهان قرار می دهد و به توسعه صنعت و زندگی سالم کمک می کند.
چشم انداز :
واضح است که چشم انداز شرکت AND قرارگیری در جایگاه برترین شرکت تولید کننده برای مشتریان خود است که این امر به عنوان یک نیروی محرکه برای کارکنان شرکت به حساب می آید. این شرکت از طریق طراحی نوآورانه و تولید کارآمد و با کیفیت در تلاش است خدمات با کیفیت و محصولات با قیمت منصفانه را به مشتریان خود ارائه دهد.
رفتار :
در پس هر شرکتی افرادی قرار دارند که به صورت استراتژیک همکاری می کنند تا بتوانند تضمین کننده شرکت در جهت تقویت، رشد و موفقیت های طولانی مدت آن باشند. شرکت ای ان دی به دنبال افرادی با ویژگی های رفتاری خوب است که بتوانند شرکت را در جهت رشد و تولید محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش عالی حمایت کنند تا در نهایت یک تیم برتر با عملکرد و کارایی بی نظیر را تشکیل دهند.
در آخر قابل ذکر است که محصولات پزشکی این برند را که در ذیل آمده است توسط سایت فروشگاه درمان شو عرضه می گردد و کاربران به راحتی می توانند آن ها را اینترنتی تهیه نمایند.
محصولات عرضه شده در ایران شامل 2 گروه کالایی مانیتور های فشارخون و ترازو می شوند.

مانیتور های فشارخون
1. فشارسنج ای ان دی مدل UA-651 : پرفروش ترین دستگاه دستگاه فشار خون ای ان دی به نسبت قیمت مناسب و کارایی آسان 2. فشار سنج ای ان دی مدلUA-704 : ساده ترین و ارزانترین دستگاه فشار خون ای ان دی
3. فشارسنج ای ان دی مدلUA-767F-W : تنها دستگاه فشار خون موجود در بازار با امکان استفاده 4 کاربر ، این دستگاه دارای سایز کاف بزرگ است که امکان استفاده برای افراد سالمند و یا افرادی با وزن بالا را به کاربران ارایه می کند.
4. فشارسنج ای ان دی مدلUA-767S :یک فشارسنج استاندارد با سطح قیمت مناسب
5. فشارسنج ای ان دی مدلUA-1020 : با کیفیت ترین و پرکاربردترین فشارسنج ای ان دی ، در ساخت کاف این دستگاه از فناوری نانو استفاده شده است که طول عمر و راحتی استفاده از دستگاه را به ارمغان آورده است.
6. فشارسنج ای ان دی مدلUB-351 : دقیق ترین فشارسنج مچی موجود در بازار تجهیزات پزشکی ایران
7. فشارسنج ای ان دی مدلUM-102 : نسل جدیدی از فشارسنج های کلینیکال با ظاهری متفاوت و آشنا برای پزشکان ، این مدل نسل جدیدی از فشارسنج های جیوه ای مورد علاقه پزشکان می باشد .
8. فشارسنج ای ان دی مدلUM-201 :دقیق ترین و حرفه ای ترین فشار سنج کلینیکال ای ان دی مورد استفاده برای مراکز درمانی با قابلیت نصب بر روی پایه مخصوص

ترازو
ترازوی ای ان دی مدل UC-502 :بی شک این دستگاه دقیق ترین ترازوی دیجیتال موجود برای استفاده کاربران خانگی است .

این ترازو امکان استفاده بر روی سطوح مختلف حتی فرش را با دقیت 100 گرم به کاربران ارایه می کند.



http://darmanshow.com

  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

عوارض چاقی و لاغری بیش از حد چیست؟

افراد باید بر اساس سن و قدی که دارند، وزن مشخصی را نیز داشته باشند. هر چه وزن بیشتر باشد، قلب مجبور است سخت‌تر کار کند. چاقی سبب بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود که برخی از آنها عبارتند از بیماری‌های قلبی عروقی (مانند سکته قلبی، سکته مغزی و فشار خون بالا)، عوارض ریوی، دیابت، بیماری کبد و مجاری صفراوی (مانند سنگ کیسه صفرا و مجاری صفراوی، سیروز کبدی و …)، نقرس، آرتروز و درد مفاصل، برخی سرطان‌ها مانند (سرطان رحم)، فتق و ایجاد واریس. همینطور در افراد لاغر نیز خطر تهدید بیماری هایی هم چون شکستگی استخوان ها به ویژه لگن در میان سالی، آرتروز و تاثیراتش بر روی بیماری های قلبی، سقط جنین، افسردگی، بیماری ریوی، ناباروری در مردان همواره در طول زندگی شان همراهیشان می کند، بنابراین دانستن و داشتن وزن ایده آل هر شخص می تواند جزو مهم ترین فاکتور های سلامت هر شخص باشد.

مهم ترین قضیه در تعادل وزن این است که به طور مرتب و در تاریخ های خاصی وزن خود را کنترل و اندازه گیری نمایید تا از کم شدن یا زیاد شدن یک دفعه ای وزنتان خبردار شده و علت آن را جویا شوید.

چگونه خودمان را درست وزن کنیم؟

  • هفته ای یک بار و سر یک ساعت معین و بدون لباس خود را وزن کنید.
  • وزن کردن به تنهایی فایده ای ندارد. قد خود را باید بدانید و لازم است در صورت بالا یا پایین رفتن وزن، نمایه توده بدنی(BMI) خود را بر اساس فرمول اندازه بگیرید و با معیارهای ارائه شده مقایسه کنید. ممکن است وزن شما نرمال باشد اما مثلا در ناحیه کمر دچار چاقی شده باشید. در این صورت باید در کنار رژیم، فعالیت بدنی خود را افزایش دهید و ورزش کنید.
  • خانم ها بهتر است در روز هفتم قاعدگی خود را وزن کنند، زیرا وزن آن ها در دوران قاعدگی کمی بیشتر می شود و این به معنی چاق شدن نیست.

وزن ایده آل هر شخص چیست؟

تمامی افراد 16 تا 70 ساله به جز زنان باردار و شیرده می توانند وزن ایده آل خود را توسط فرمول زیر محاسبه کنند :

BMI : وزن(Kg) تقسیم بر مجذور قد(m)

حال اگر این مقدار به دست آمده :

کمتر از 19 باشد ، کمبود وزن دارید و لاغر هستید.

بین 19 تا 25 باشد ، وزن طبیعی دارید و در محدوده سلامت وزنی هستید.

بین 25 تا 30 باشد ، اضافه وزن دارید.

بیش از 30 باشد، چاق هستید.

امروزه دغدغه اکثر افراد جامعه اضافه وزن و چاقی است. ترازوی 2017S-P یک ترازوی دیجیتالی اندازه گیری وزن ساخت شرکت زنیت مد (zenithmed) سوییس است. شرکت زنیت مد به دلیل متعهد بودن به توسعه و عرضه محصولات باکیفیت و با تکنولوژی های برتر، پیشرو در بازار جهانی مراقبت های بهداشتی شناخته شده است و سعی بر آن دارد که بهترین محصولات را با برترین خدمات برای مشتریان خود فراهم آورد.

باتوجه به عواقبی که ممکن است اضافه وزن و چاقی برای افراد جامعه ایجاد کند بهتر است هر فرد در طول روز و ماه چندین بار وزن خود را اندازه بگیرد تا بتواند بدن خود را کنترل نماید و از بیماری های ممکن جلوگیری کند و یا زودتر مطلع شود و به درمان بپردازد.

دستگاه از جنس شیشه با ضخامت 8 میلی متر ساخته شده است بر همین اساس دارای مقاومت بسیاری می باشد. برای دید بهتر و نمایش واضح تر اعداد، صفحه نمایشگر LCD با ابعاد 87 در 54 میلی متر می باشد.

این محصول حرفه ای دارای 4 سنسور اندازه گیری قوی، توانایی نمایش وزن را با سه مقیاس کیلوگرم، پوند و ST تا سقف 200 کیلوگرم دارد و این کار را با دقت 50 گرم انجام می دهد. همچنین گام جدید و عظیمی را در تکنولوژی طی نموده است که با قرار گیری بر روی صفحه اندازه گیری ترازو ، اندازه گیری به صورت خودکار آغاز می شود و در نهایت نیز به طور اتومات خاموش می شود. این عمل بدون دکمه صورت می گیرد بنابراین استفاده از دستگاه را برای طیف وسیعی از کاربران سهولت بخشیده است.

در آخر قابل ذکر است که دستگاه با 3 عدد باتری لیتیومی 3 ولتی عمل سنجش وزن را انجام می دهد و دارای قابلیت هشدار باتری ضعیف است.

این محصول شامل دو رنگ بنفش و نقره ای می شود.

مشخصات فنی

  • صفحه اندازه گیری شیشه ای مقاوم با ضخامت 8 میلی متر
  • صفحه نمایشگر LCD در ابعاد 87 در 54 میلی متر
  • قابلیت روشن و خاموش خودکار
  • توانایی انتخاب نمایش مقیاس واحد اندازه گیری وزن براساس کیلوگرم و یا پوند kg / lb / ST
  • دارای 4 عدد سنسور اندازه گیری
  • ظرفیت اندازه گیری تا سقف 200 کیلوگرم
  • دقت اندازه گیری تا 50 گرم
  • طراحی شیک و در عین حال با عرض کم
  • منبع تغذیه 3 عدد باتری
  • هشدار باتری ضعیف
  • دارای دو رنگ بنفش و نقره ای
  • لازم به ذکر است که برای فراهم نمودن آرامش خاطر مصرف کننده محصول شامل گارانتی یک ساله روشن تجارت سهند می باشد.

  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

شرکت امرن ( Omuron Kabushiki-gaisha) یک شرکت الکترونیکی واقع در شهر کیوتو، کشور ژاپن است.

Omron  توسط شخصی به نام Kazuma Tateishi در سال 1933 (با عنوان شرکت تولید الکتریکی Tateishi ) تاسیس شد و در سال 1948 شروع به کار کرده است.

نام اصلی این شرکت (omron) از اسم منطقه ای در خود شهر کیوتو ماخوذ شده است که به نام omrou معروف است. قبل از سال 1990، شرکت به عنوان (Omron Tateisi Electronics) شناخته شد. در طول دهه 1980 تا  اوایل دهه 1990 شعار این شرکت “وظیفه ماشین کارکرد صحیح اش و برای انسان خلاقیت در پیشبرد اختراعش” بود.

کسب و کار اصلی شرکت Omron تولید و فروش قطعات، تجهیزات و سیستم های اتوماسیون است، اما به طور کلی  در تولید و عرضه تجهیزات پزشکی مانند دماسنج دیجیتال، مانیتور فشار خون و نبولایزر شناخته شده و معروف شده است که در حال حاضر در کشور ویتنام به تولید آن ها می پردازند. Omron اولین دروازه ورودی در عرصه محصولات الکترونیکی در جهان را توسعه داد، که در سال 2007 به عنوان نقطه عطفی IEEE نامگذاری شد و یکی از اولین تولیدکنندگان دستگاههای خودپرداز با کارت خوانهای مغناطیسی بود.

در حال حاضر نیزOmron Oilfield & Marine  ارائه دهنده سیستم های درایو AC و DC و سیستم های کنترل سفارشی برای صنایع نفت و گاز و صنایع وابسته است.

شرکتOmron  یکی از 100 نوآوران جهانی در سال 2013 به نام Thomson Reuters نامگذاری شد.

بخش های تجاری و محصولات شرکت :

  1. اتوماسیون صنعتی: حسگرها، سوئیچ ها، اجزای ایمنی، رله، اجزای کنترل، تجهیزات مانیتورینگ برق، منبع تغذیه و PLC
  2. قطعات الکترونیکی: رله ها، سوئیچ ها، اتصالات، دستگاه های میکرو حسگر، سنسورهای MEMS، فن آوری های حسگر تصویر
  3. الکترونیک خودرو: اجزای رادیویی خودرو، سنسور مانیتور رانندگی، فرمان برقی، واحد کنترل واحد، سوئیچ و کنترل اجزاء
  4. سیستم های اجتماعی: سیستم های کنترل دسترسی (سیستم های ورودی ساختمان)، سیستم های مدیریت جاده، کنترل کننده های سیگنال ترافیک، دوربین های امنیتی / نظارت، دروازه های اتوماتیک بلیط، دستگاه های فروش بلیط، ماشین های تنظیم هزینه
  5. مراقبت های بهداشتی شامل دو گروه شخصی و حرفه ای :
  • استفاده شخصی: مانیتور فشار خون، دماسنج دیجیتال، مانیتورینگ ترکیب بدن، گام شمار، نبولایزر
  • استفاده حرفه ای: مانیتور فشار خون، مانیتور عروقی غیر تهاجمی، ECG قابل حمل، مانیتور بیمار
  1. سایر کسب و کارها
  2. تجهیزات حفاری برای توزیع قدرت و کنترل
  3. راه حل های محیطی
  4. کنترل و اتوماسیون الکترونیکی برای سیستم های مرکزی بازداشتگاه

در آخر قابل ذکر است که محصولات پزشکی این برند را که در ذیل آمده است توسط سایت فروشگاه درمان شو عرضه می گردد و کاربران به راحتی می توانند آن ها را اینترنتی تهیه نمایند.

محصولات عرضه شده شامل 4 گروه کالایی مانیتور های فشارخون، تب سنج و دماسنج، ترازو و نبولایزر می شوند.

مانیتور های فشارخون

  • فشارسنج امرن مدل RS6 : فشارسنج مچی کوچک با ویژگی بارز حافظه داخلی ذخیره سازی داده.
  • فشار سنج امرن مدل M2 : که به علت قدمت ورودش در ایران و قیمت مناسبش در مقایسه با کارایی بالایش به عنوان پرفروش ترین دستگاه فشارخون در ایران شناخته شده است.
  • فشارسنج امرن مدل M3 : این محصول به دلیل سرعت و دقت بسیار بالا و شگفت انگیزش در اندازه گیری فشارخون در بازار شناخته شده است.
  • فشارسنج امرن مدل M6 : محصول دیگر شرکت امرن است که به دلیل دو کاربره بودن دستگاه و کار کردن اش با منبع تغذیه AC بسیار محبوب است.
  • فشارسنج امرن مدل M6 COMFORT : با ویژگی منحصر به فردش به شما این امکان را می دهد تا اندازه گیری فشارخون صبحانه خود را با بقیه طول روز مقایسه کنید.
  • فشارسنج امرن مدل IT M6 COMFORT : از ویژگی بارز این محصول می توان درباره اتصالش به BI-LINK  برای پیگیری، تحلیل و مدیریت داده های خود در طول زمان نام برد.

تب سنج و دماسنج

  • تب سنج امرن مدل 520 : طول عمر این محصول به طور شگفت انگیزی بسیار بالاست و در هر محیطی کاربرد دارد.
  • تب سنج امرن مدل 720 : این دماسنج از طریق لیزر کار کرده و نتایج بسیار دقیقی را بدست می آورد.

ترازو

  • ترازوی امرن مدل HN-286 : طراحی این محصول بسیار زیبا و باریک و منحصر به فرد می باشد.
  • ترازوی امرن مدل BF212 : ویژگی بسیار بارز این محصول 4 کاربره بودن آن و اندازه گیری شاخص های سلامتی بدن انسان می باشد.
  • ترازوی امرن مدل BF511 : این محصول دارای 8 سنسور است که سبب می شود اندازه گیری شاخص های سلامتی بدن را با دقت بالایی انجام دهد.

نبولایزر

  • نبولایزر امرن مدل NE-C900 : دارای دو جنس مختلف ماسک و خروجی قابل تنظیم می باشد.
  • نبولایزر امرن مدل NE-C803-E : دارای دو سایز مختلف ماسک و فیلتر هوای 5 قسمتی می باشد.

http://darmanshow.com


  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

به طور قطع می توان گفت خرید تجهیزات پزشکی یکی از مشکل ترین و حساس ترین انواع خرید است چرا که پارامترهای زیاد و متنوعی وجود دارد که یک خریدار حین خرید باید به آن ها توجه کند تا بعد از خرید کالا پشیمان نشود مخصوصا اگر دستگاه از نوع وسیله با قیمت بالا و عملکرد حساس پزشکی باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تمام دغدغه های فکری شما را رفع نماییم تا با خیال راحت و اطلاعات کامل بتوانید یک دستگاه پزشکی خوب را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

به طور کلی تجهیزات پزشکی به سه دسته 1. مصرفی(یکبارمصرف ها مثل سرنگ)، 2. دستگاهی و سرمایه ای(مثل دستگاه سی تی اسکن)، 3. نیمه مصرفی(دستگاه هایی که به همراه وسایل یکبارمصرف مخصوص خود استفاده می شوند) تقسیم می شوند.

نکات مورد توجه هنگام خرید شامل موارد ذیل می شود:

 

  1. تاییدیه های معروف کیفی

مهم ترین شاخصی که می تواند معرف یک محصول با کیفیت خوب باشد برخوردار بودن از تاییدیه های معروف کیفی می باشد که می توان از میان آنها به ترتیب سخت گیرانه ترین، از

  • FDA آمریکا (بالاترین استاندارد تجهیزات پزشکی که فروش آن کالا را در امریکا مجاز می کند)
  • CE اروپا
  • و ISO 13485

را نام برد.

 

  1. سطح خطر و ریسک وسیله

هنگام خرید یک وسیله پزشکی باید توجه کنید که سطح خطر آن وسیله چقدر است و بسته به داشتن سطح خطر بالاتر، تحقیق و حساسیت بیشتری درباره وسیله ی پزشکی داشته باشید.

 

  1. محصول خود را از چه کسی خریداری نمایید؟

  • یکی دیگر از مهم ترین نکته در هنگام خرید کالای پزشکی این است که کالا را از چه کسی تهیه می کنید.
  • هنگام خرید باید توجه داشته باشید که اعتبار و سابقه فروشنده مخصوصا در زمینه خدمات مشتریان تا چه میزان است؟
  • در عین حال تعهد فروشنده در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی وسیله چقدر و چگونه می باشد؟
  • و اینکه اگر وسیله ی پزشکی نیازمند آموزش تخصصی در ارتباط با کاربری آن دارد، تعهد شرکت برای ارائه ی آموزش های لازم چگونه است؟
  • قیمت وسیله : اخرین نکته در این رابطه این است که با توجه به اینکه قیمت تجهیزات پزشکی در مقایسه با وسایل الکتریکی دیگر بسیار بالا است و همچنین پورسانت های بسیاری که به واسطه ها جهت فروش بیشتر تجهیزات پزشکی تعلق می گیرد، سبب شده است تفاوت های بسیاری در قیمت تجهیزات پزشکی عرضه شده در بازار، ایجاد شود و همچنین موجب شده است بسیاری از افراد غیر متخصص و نیز غیر مرتبط با رشته تجهیزات پزشکی، اقدام به فروش تجهیزات پزشکی کنند. بنابراین هنگام خرید از مناسب بودن قیمت وسیله ی عرضه شده توسط فروشنده اطمینان حاصل نمایید.

 

  1. لوازم جانبی تجهیزات پزشکی :

هنگام خرید دقت نمایید که تمامی تجهیزات جانبی مورد نیاز وسیله ی پزشکی، به همراه وسیله به شما ارائه شده باشد.

 

  1. هزینه های جانبی وسیله :

بعضی از وسایل پزشکی نیازمند یک سری لوازم مصرفی جانبی هستندکه مخصوص مدل خود می باشند. پس لازم است حین انتخاب وسیله ی خود از قیمت لوازم مصرفی جانبی مخصوص مدل و برند دستگاهتان، اطلاعات لازم را کسب کنید.

در آخر لازم به ذکر است که فروشگاه درمان شو سعی کرده است بتواند تمامی این دغدغه های فکری خریدار حین خرید را برطرف نماید و از میان کالاهای مصرفی پزشکی موجود در بازار معتبرترین آن ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.



نکات مورد توجه حین خرید کالای پزشکی

  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

اتوسکوپ مدل ZTH-OTO1004

اتوسکوپ یک وسیله برای معاینه اولیه و عمومی می باشد که پزشک از آن برای مشاهده ی گوش خارجی و میانی و شاید یک مقدار خیلی کمی هم گوش داخلی استفاده می کند. پزشکان از طریق این معاینه به شکایات بیماران در ارتباط با درد های ایجاد شده در گوش و سیستم شنوایی و یا برای غربالگری بیماری ها در معاینات دوره ای رسیدگی می کنند.

این وسیله شامل دو قسمت “سری” و “دسته” می باشد که درون سری آن یک منبع الکتریکی تولید نور برای روشن کردن مجرای داخلی گوش و وضوح بیشتر، همچنین یک عدسی با قدرت بزرگنمایی، در انتهای قدامی آن محلی برای قرارگیری اسپکلوم برای ورود آسان در گوش و یک پنجره برای نمایش تصویر قرار دارد. قابل ذکر است که باتری و یا منبع تغذیه دستگاه بر روی دسته های آن می باشد.

حال با این اطلاعات به راحتی می توانید تشخیص دهید که برای انتخاب یک اتوسکوپ خوب باید به چه فاکتورهایی توجه نمایید.

اتوسکوپZTH-OTO1004  یک اتوسکوپ ساخت شرکت زنیت مد (zenithmed) سوییس است که مجهز به چهار سایز اسپکلوم گوش با قابلیت استفاده مجدد، طراحی دقیق و با کیفیت بالا و زاویه دید بزرگ می باشد. شرکت زنیت مد به دلیل متعهد بودن به توسعه و عرضه محصولات باکیفیت و با تکنولوژی های برتر، پیشرو در بازار جهانی مراقبت های بهداشتی شناخته شده است و سعی بر آن دارد که بهترین محصولات را با برترین خدمات برای مشتریان خود فراهم آورد.

مزیت این دستگاه استفاده از لامپ LED در منبع الکتریکی نور آن برای ایجاد روشنایی دوربرد در وسیله می باشد. دستگاه شامل شیشه ضد خش با بزرگنمایی 3 برابر و همچنین کلید روشن و خاموش نیز می باشد.

  • طراحی دقیق و کیفیت بالا
  • دارای زاویه دید بزرگ
  • روشنایی دوربرد با LED
  • مشاهده همگن مجرا و پرده گوش
  • شیشه ضد خش با بزرگنمایی 3 برابر
  • بادوام و استفاده راحت
  • دارای کلید روشن/خاموش
  • دارای 4 سایز اسپکلوم گوش( 5، 4، 3 و 2/4 میلی متر) با قابلیت استفاده مجدد
  • برای فراهم نمودن آرامش خاطر مصرف کننده محصول شامل گارانتی یک ساله روشن تجارت سهند می باشد.

کالای پزشکی

  • darmanshow darmanshow
  • ۰
  • ۰

عوارض چاقی و لاغری بیش از حد چیست؟

افراد باید بر اساس سن و قدی که دارند، وزن مشخصی را نیز داشته باشند. هر چه وزن بیشتر باشد، قلب مجبور است سخت‌تر کار کند. چاقی سبب بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود که برخی از آنها عبارتند از بیماری‌های قلبی عروقی (مانند سکته قلبی، سکته مغزی و فشار خون بالا)، عوارض ریوی، دیابت، بیماری کبد و مجاری صفراوی (مانند سنگ کیسه صفرا و مجاری صفراوی، سیروز کبدی و …)، نقرس، آرتروز و درد مفاصل، برخی سرطان‌ها مانند (سرطان رحم)، فتق و ایجاد واریس. همینطور در افراد لاغر نیز خطر تهدید بیماری هایی هم چون شکستگی استخوان ها به ویژه لگن در میان سالی، آرتروز و تاثیراتش بر روی بیماری های قلبی، سقط جنین، افسردگی، بیماری ریوی، ناباروری در مردان همواره در طول زندگی شان همراهیشان می کند، بنابراین دانستن و داشتن وزن ایده آل هر شخص می تواند جزو مهم ترین فاکتور های سلامت هر شخص باشد.

مهم ترین قضیه در تعادل وزن این است که به طور مرتب و در تاریخ های خاصی وزن خود را کنترل و اندازه گیری نمایید تا از کم شدن یا زیاد شدن یک دفعه ای وزنتان خبردار شده و علت آن را جویا شوید.

چگونه خودمان را درست وزن کنیم؟

  • هفته ای یک بار و سر یک ساعت معین و بدون لباس خود را وزن کنید.
  • وزن کردن به تنهایی فایده ای ندارد. قد خود را باید بدانید و لازم است در صورت بالا یا پایین رفتن وزن، نمایه توده بدنی(BMI) خود را بر اساس فرمول اندازه بگیرید و با معیارهای ارائه شده مقایسه کنید. ممکن است وزن شما نرمال باشد اما مثلا در ناحیه کمر دچار چاقی شده باشید. در این صورت باید در کنار رژیم، فعالیت بدنی خود را افزایش دهید و ورزش کنید.
  • خانم ها بهتر است در روز هفتم قاعدگی خود را وزن کنند، زیرا وزن آن ها در دوران قاعدگی کمی بیشتر می شود و این به معنی چاق شدن نیست.

وزن ایده آل هر شخص چیست؟

تمامی افراد 16 تا 70 ساله به جز زنان باردار و شیرده می توانند وزن ایده آل خود را توسط فرمول زیر محاسبه کنند :

BMI : وزن(Kg) تقسیم بر مجذور قد(m)

حال اگر این مقدار به دست آمده :

کمتر از 19 باشد ، کمبود وزن دارید و لاغر هستید.

بین 19 تا 25 باشد ، وزن طبیعی دارید و در محدوده سلامت وزنی هستید.

بین 25 تا 30 باشد ، اضافه وزن دارید.

بیش از 30 باشد، چاق هستید.

جمع بندی  :

در نهایت شما با وزن کردن می توانید از 1. ثبات داشتن وزنتان، 2. موثر بودن رژیمتان و یا اینکه 3. آیا کاهش وزنتان منطقی است یا خیر، مطلع شوید و راه درمان درست را برگزینید و برای دانستن همه ی این ها شما در وهله اول نیازمند یک ترازو و دستگاه سنجش وزن قدرتمند هستید که شرکت تجهیز سلامت نیکان هدف اش را بر پایه برطرف نمودن نگرانی های شما در انتخاب یک ترازوی مناسب قرار داده است.

 

امروزه دغدغه اکثر افراد جامعه اضافه وزن و چاقی است. ترازوی 2016 یک ترازوی دیجیتالی اندازه گیری وزن ساخت شرکت زنیت مد (zenithmed) سوییس است. شرکت زنیت مد به دلیل متعهد بودن به توسعه و عرضه محصولات باکیفیت و با تکنولوژی های برتر، پیشرو در بازار جهانی مراقبت های بهداشتی شناخته شده است و سعی بر آن دارد که بهترین محصولات را با برترین خدمات برای مشتریان خود فراهم آورد.

باتوجه به عواقبی که ممکن است اضافه وزن و چاقی برای افراد جامعه ایجاد کند بهتر است هر فرد در طول روز و ماه چندین بار وزن خود را اندازه بگیرد تا بتواند بدن خود را کنترل نماید و از بیماری های ممکن جلوگیری کند و یا زودتر مطلع شود و به درمان بپردازد.

دستگاه از جنس شیشه با ضخامت 6 میلی متر ساخته شده است بر همین اساس دارای مقاومت بسیاری می باشد. برای دید بهتر و نمایش واضح تر اعداد، صفحه نمایشگر LCD دایره ای به قطر 5 سانتی متر است.

این محصول حرفه ای دارای 4 سنسور اندازه گیری قوی، توانایی نمایش وزن را با سه مقیاس کیلوگرم، پوند و ST تا سقف 180 کیلوگرم دارد و این کار را با دقت 50 گرم انجام می دهد. همچنین گام جدید و عظیمی را در تکنولوژی طی نموده است که با قرار گیری بر روی صفحه اندازه گیری ترازو ، اندازه گیری به صورت خودکار آغاز می شود و در نهایت نیز به طور اتومات خاموش می شود. این عمل بدون دکمه صورت می گیرد بنابراین استفاده از دستگاه را برای طیف وسیعی از کاربران سهولت بخشیده است.

در آخر قابل ذکر است که دستگاه با 4 عدد باتری لیتیومی 3 ولتی عمل سنجش وزن را انجام می دهد و دارای قابلیت هشدار باتری ضعیف است.

این محصول شامل دو رنگ بنفش و صورتی می شود.



تجهیزات پزشکی درمان شو

  • darmanshow darmanshow