درمان شو

  • ۰
  • ۰

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی مجموعه حرکات و فنونی است که روی بدن شخص انجام می شود و باعث رفع خستگی و ایجاد آرامش و درمان بسیاری بیماری ها می گردد.ماساژ برای رفع استرس و غلبه بر خود هم مفید می باشد. علاوه بر این ماساژ سبب رفع خستگی، بالارفتن سطح هوشیاری، میزان اکسیژن رسانی به مغر، تمدد اعصاب، افزایش و ایجاد انگیزه در فرد و .. می گردد و همچنین ماساژ  بیماری هایی نظیر درد ستون فقرات، سیاتیک، بد خوابی، میگرن، واریس، کوفتگی، سرطان پستان و …. را هم می تواند درمان نماید.

امروزه به جای استفاده از ماساژ به روش سنتی از صندلی های ماساژ استفاده می کنند که هم همیشه در دسترس است و هم دیگر نیاری به فردی برای ماساژ نیست.

مزایایی که استفاده از صندلی ماساژ در مقایسه با ماساژ سنتی دارد:

1) نیازی به در آوردن لباس ها و چرب کردن بدن نیست و گرما از طریق اشعه مادون قرمز اتفاق می افتد.

2) دستگاه ماساژور با فشار دادن بر روی نقاط مشخص و خاصی از بدن سبب افزایش ترشح هورمون های اندورفین(نابود کننده های درد) و سروتونین(تعدیل کننده خلق و خوی) و همچنین آزاد شدن هورمون کورتیزول(استرس)می شود که با این کار سبب می شوند میزان افسردگی و اضطراب در بدن فرد کاهش یابدو همچنین در دفع سموم و مواد زائدی که داخل بدن تولید می گردد،کمک می کنند.بر همین اساس ماساژ اغلب به عنوان یک درمان تکمیلی برای افرادی که سیستم ایمنی آنها بر اثر استرس تضعیف شده توصیه می شود.

3) استفاده از دستگاه بسیار مناسب برای کارمندان و ورزشکاران است. تا گرفتگی و خستگی های روزمره را رفع کند.


  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • darmanshow darmanshow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی